تربچه!

سفرنامه ی کیش/ روز سوم

جمعه 29/9/92 امروز روز آخر سفر هست. ساعت 7 صبح بیدار شدیم. چمدون رو آماده کردیم و رفتیم برا صبحانه. و اماااااااااا بعد از صبحانه. رفتیم دوچرخه سواریییییییییی  وااااااااای خدای من. بعد از 20 ساااااااااال دوچرخه سواری کردم خیییییییییییییییییییییییییلی کیف کردم  واقعا عالی بود. کل کیش یک طرف, دوچرخه سواری یک طرف! بین راه هم هرجا می دیدیم قشنگه, می ایستادیم و عکس می گرفتیم. دوچرخه سواری در مسیر مخصوص دوچرخه که از کنار ساحل رد میشد بود. برا همین خیلی زیبا بود و کلی حال کردیم  اما موقع برگشت پدرمون در اومد! چون هم بیشتر سربالایی بود و هم رو به باد بودیم اون هم باد تقریبا شدید! بعد از 2 سا...
16 دی 1392

سفرنامه ی کیش/ روز دوم

پنجشنبه 28/9/92 امروز سحر هم رفتیم کنار ساحل و طلوع خورشید رو نگاه کردیم. مثل دیروز برگشتیم هتل و قبل از صبحانه یک کم دراز کشیدیم. بعد از خوردن صبحانه, رفتیم بازار. تا نزدیک ظهر توی بازار گشتیم بعدش قدم زنان رفتیم اسکله تفریحی. کنار ساحل نشستیم و بستنی زدیم به بدن!  برا ناهار هم سریع برگشتیم هتل, چون ساعت 3 بلیط پارک دلفین ها داشتیم و نمی خواستیم مثل دیروز توی رستوران معطل بشیم. ناهار رو خوردیم و با تاکسی رفتیم پارک دلفین ها. یک کم نشستیم تا ساعت 3 شد و پارک باز شد. برنامه به این صورت بود. اول بازدید از باغ پرندگان. واقعا زیبا و جالب بود. در تمام طول مسیر, کلی طاووس توی دست و پامون بودن!  کلا پرنده ها توی قفس ...

سفرنامه ی کیش/ روز اول

سلام گلکم خوبی مامانی؟ ما از سفر برگشتیم! اول بگم که برنامه ی سفر اون قدر فشرده بود که نتونستم از توی هتل برات بنویسم. خب.سه شنبه 26/9/92 ساعت 19 بلیط داشتیم. ساعت 18 فرودگاه بودیم و پرواز بدون تاخیر انجام شد  ساعت 20 رسیدیم کیش. بیرون از فرودگاه, ترانسفر هتل منتظرمون بود. یک مینی بوس که ایستاده بود و تمام مسافرای هتل ارم رو سوار می کرد. وقتی همه سوار شدن به سمت هتل حرکت کردیم. تا رسیدیم هتل ساعت 9 بود, جاگیر شدیم و رفتیم به طرف بازار! آخه شدیدا نیازمند سه پایه برا دوربین بودم. یک کم گشت زدیم اما چیزی گیرمون نیومد و برگشتیم هتل و به معنای واقعی بی هووووووش شدیم!    چهارشنب...